"İnsan birini bırakıp giderken en çok onu bıraktığı yere dikkat etmeli."
"Neden?"
"Çünkü arkanda bıraktığın kişiyi bulmak için sık sık gelip bakacağın yer orası," dedi baskın bir sesle. "Orada olmadığını bilirsin, daha önce o yerin her köşesine defalarca baktığın için seni beklemediğini bilirsin. Bilirsin ama buna rağmen her defasında aynı yere bakıp durursun çünkü onu en son bıraktığın yer orasıydı. Bu yüzden, insan birini bırakmadan önce kendisine cehennem olacak yeri iyi seçmeli."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Kimin gerçek dostun, kimin düşmanın olduğunu bilmemekten daha kötü bir şey varsa o da sahte dostlardır. Bu gibi durumlarda yalnızlık bile daha katlanılır olabiliyordu."