Hiç Işık Yok ツ

Hiç Işık Yok ツ
@YarimKaldik
Cehennemimdeyim
30 Ağustos
1213 okur puanı
Temmuz 2020 tarihinde katıldı
Dostluğa hazırım, işte elim... Ama lütfen bana aşık olmayın!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ne yaptıkları, ne yaşadıkları kimsenin umurunda...
Sayfa 107
"Ben bir kabahat daha işledim." "Önemli değil artık."
Sayfa 106
Biliyordum... Öyle biri değilsin sen.
Sayfa 106
Çok uğraştım, Clara Teyze. Çok uğraştım ben. Elimden bu kadarı geldi.
Sayfa 104