Dünyada ne acılar var derttaş, ne dertler var. Ama öyle bir an geliyor ki, insan en büyük dert kendinde sanıyor, bir tek kendine musibet yağıyor sanıyor. Dünyada tüm insanların ortak bir yanı var aslında biliyor musun ? Herkesin başında dert, gözünde yaş. Neden insanlar birbirine tutunup destek olmak yerine, zarar veriyor biri diğerine. Neden bu kadar katliam var, neden bu kadar kıskançlık, haset, gıybet var çözebilmiş değilim. Barış içinde yaşasak olmuyor mu yani ?