Yasemin basay

Yasemin basay
@Yasbsy
İnsan, tuhaf bir mahluk Müştak Bey...Kendisine değer verenden kaçar, eziyet edeni sever.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Düş, düş ki yerin bu yer değildir,dünyada yükselmek hüner değildir...
Sizin ne olduğunu anlamamanız,onun olduğu şey Olmadığını göstermez.
Yangın alarmlarıyla dans ettiğimize göre bu dünyada yanlış bir şeyler oluyor.Yangın alarmları artık asla yangını haber vermiyor. Gerçekten yangın çıkmış olsaydı, kibar sesli biri “Brk 773 plakalı, Buick marka pikap!Farlarınız açık kalmış” diye bir anons yapardı. Gerçek bir nükleer saldırı olması durumunda birileri, “Austin Letterman, bardaki telefondan aranıyorsunuz”diye bağırırdı. Dünya bir inilti veya patlamayla değil de, ihtiyatlı ve zarif bir anonsla sona erecek; “Bill Rivervale, telefondan aranıyorsunuz, ikinci hattı alın lütfen.” Sonrası, hiçlik.
Vaktimizin çoğunu başkalarının yarattığı şeyleri yargılayarak geçirdiğimizden, kendimiz hiçbir şey yaratamadık.