"Bak ağaçtan sarı bir yaprak kopmuş yere düşüyor, dedi. Yaprağın düşüşü tıpkı bir kelebeğin uçuşunu andırıyor.
Tuhqf değil mi, en hüzünlü, en ölü şey, en neşeli, en canlı şeye benzesin! "
-Hayır, bu ülke hiç de zengin değil. Ne işlenmişliği, ne de bolluğu var. Bu böyle kalamaz! Kalamaz! Kesinlikle değişmeli.
Fakat bunları nasıl yapmalı? İşe nereden başlamalı?