Yasin Baştuğ

Yorumlarsanız memnun olurum
Arkadaşlar okumak istediğim 3 tane güzel kitap var . Lâkin hangisinden başlasam kararsız kaldım aceba fikirlerinizi alabilirmiyim 1- George Orwell 1984 2- Jack London Demir Ökçe 3-Aziz Nesin Yaşar ne yaşar ne yaşamaz.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yedin yine doymadın mı?
Seni okuyup yazanı Yunus gibi bir ozanı Koskocaman Pir Sultan'ı Yedin yine doymadın mı Dünya dünya yalan dünya Beni benden alan dünya Haksızlara kalan dünya Zalımlara kalan dünya
Tarih , bir keşmekeş değil, ortaya çıkartılabilecek belli yasalara uyan bir bilimdi.
Tarih
Çok özlüyorum.
Oda'm karanlık. Sadece sokak lambalarından,penceremden içeri hafif bir ışık geliyor. Oysa bana sen lâzımsın. Işık sadece önümü görmeme yetiyor. Karanlıktan çıkmak için sana ihtiyacım var.