Arkadaşlar okumak istediğim 3 tane güzel kitap var . Lâkin hangisinden başlasam kararsız kaldım aceba fikirlerinizi alabilirmiyim
1- George Orwell 1984
2- Jack London Demir Ökçe
3-Aziz Nesin Yaşar ne yaşar ne yaşamaz.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Seni okuyup yazanı
Yunus gibi bir ozanı
Koskocaman Pir Sultan'ı
Yedin yine doymadın mı
Dünya dünya yalan dünya
Beni benden alan dünya
Haksızlara kalan dünya
Zalımlara kalan dünya
Oda'm karanlık. Sadece sokak lambalarından,penceremden içeri hafif bir ışık geliyor. Oysa bana sen lâzımsın. Işık sadece önümü görmeme yetiyor. Karanlıktan çıkmak için sana ihtiyacım var.