Yasemin

Yasemin
@Yasmin_y
"Geçmiş, geçip gitmez. Hiçbir yere gitmez. Geçmiş hep bugünün içinde akar. Zaten bu yüzden, unutmak bu kadar önemli" dedi. "Unutmak göz temizliği. Her bahar muhakkak yapılmalı. Unutmazsak yaşayamayız! Unutmazsak yaşatamayız!" "Ben gözümü arşiv yapmayı tercih ederim" dedim. omuzlarımı silkerek. Bileğimi bırakıp geri çekildi. Alaycı bir tebessüm vardı dudaklarında. "Bunu sen mi söylüyorsun"?
Sayfa 198·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Keşke zaman hiç ayılmasa. Düz çizgide dümdüz yürümeyi bir türlü başaramasa . Keşke hep yalpalasa, saçmalasa . Biz de bakıp bakıp yaptıklarını kınasak ve bir daha hiçbir şeyimizi ona havale etmeye kalkmasak "
Sayfa 196·Kitabı okudu
Püsküllü belâ. Yüzünden kararlı olduğu okunuyordu. Bunca tehlikeye rağmen gözünü karartıp kalkıştığı iş; ne diyeyim, kahramanlık değilse delilik, delilik değilse aşk...
Sayfa 166·Kitabı okudu
Meczupluğu zekâ fazlalığından mı desem azlığından mı? Hâline, tavırlarına ve davranışlarına bakılırsa azlığından, sözlerine bakılırsa çokluğundan diye hüküm çıkarmak kolay. Zira hem zekâsı hem tavırları durmadan değişiyor.
Ne bir acı ne bir sevinç; ne ayrılık ne kavuşma, lâkin kirpiklerde titreyen damlalar...