"Geçmiş, geçip gitmez. Hiçbir yere gitmez. Geçmiş hep bugünün içinde akar. Zaten bu yüzden, unutmak bu kadar önemli" dedi.
"Unutmak göz temizliği. Her bahar muhakkak yapılmalı.
Unutmazsak yaşayamayız! Unutmazsak yaşatamayız!"
"Ben gözümü arşiv yapmayı tercih ederim" dedim. omuzlarımı silkerek. Bileğimi bırakıp geri çekildi. Alaycı bir tebessüm vardı dudaklarında.
"Bunu sen mi söylüyorsun"?
"Keşke zaman hiç ayılmasa. Düz çizgide dümdüz yürümeyi bir türlü başaramasa . Keşke hep yalpalasa, saçmalasa . Biz de bakıp bakıp yaptıklarını kınasak ve bir daha hiçbir şeyimizi ona havale etmeye kalkmasak "