Yassmannia

Yassmannia

, bir kitap okudu
Puan vermedi·480 syf.·
2026 3. kitabı
S. J. Tilly
6.6/10 · 103 okunma
Senag isimli okura yanıt verildi
Yassmannia
Senag 😘😘😘
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Yassmannia

, bir kitap okudu
Puan vermedi·480 syf.·
2026 3. kitabı
S. J. Tilly
6.6/10 · 103 okunma
Senag isimli okura yanıt verildi
Yassmannia
5 üzerinden 3, 10 üzerinden 5 gibi canım 🙈
7/10
·224 syf.··
Beğendi
·
2025 59. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 14 Ekim 2025 10:34
Ay çok güzeldi. Jameson'i sevmeyen ben bile kendi epilog kısmında çok güldüm. Ama özellikle, Tristan.... Tristan, Tristan. Seride en sevdiğim karakter sendin epilog kısmında bu daha da çoğaldı. Çok güzeldi, acayip komiklerdi :) Christopher ve Elliot'un hikayeleri yazilmasaydi da olurdu. Özellikle Elliot ve Kate... Yazar son anda durumu kurtarayım demiş fakat bence batırmış,deli midir nedir?
Mutlu SonT.L. Swan · Martı Yayınları · 2025181 okunma
hanifi yikilmaz isimli okura yanıt verildi
Yassmannia
Teşekkür ederim 😊
6/10
6/10
·308 syf.··
2025 50. kitabı
·
17 saatte okudu
·
Okunma: 10 Şubat 2025 14:19
Kitabı şu cümleler ile özetlemek istiyorum. ‘Ben Tarzan ,Sen Benim(anlayan anladı) ,hadi sevişelim!’ Valla arkadaşlar bu bir roman değil ,daha çok hayatı ormanda geçmiş ve cinselliği keşfedememiş genç bir adamın cinselliğini keşfinin otobiyografisi gibi birşey.Kitap boyu sürekli cinsellik okudum.260 sayfanın 200 ü net sevişme sahnesidir. Kız zaten korku filmlerinde meraklı olup,hep önden giden burnunu sokan tipler olur ya öyleydi.Belasını buluyor ve sonra hikaye farklı bir yöne evriliyor. Başlarda tetikleyici öğe çok fazla var.Bunu bilerek okuyunuz. Kitabı çok gömer gibi oldum ama bana hitap eden bir kitap değildi.Kötü demiyorum,merak ettiriyor ve akıcı bir dili var ama konu yok.Benim için farklı bir kitap diyebileceğim kulvarın dışına çıkamadı.Merak edenlere tavsiye edeyim mi bilemedim.Karar sizin. Puanım 6/10
#çevirigiller
The Wild ManAlex Grayson · Independently published · 05 okunma
Yassmannia
😂😂😂😂 çok iyi
Çarpık Nefret
5/10
·544 syf.··
2023 48. kitabı
·
27 saatte okudu
·
Okunma: 15 Haziran 2023 14:01
Herkese merhaba, 3.kitabıda bittirdik. Yurtdışında en sevilmeyen kitap buymuş. Valla en cok sevileni okuduk o bu kıtapdan daha kötüydü. Bu kitapta eh işte yani ama hoşlanmadım, sevmedim , sevemedim. 2. kitapdan daha iyidi ona 5 puan vermıştım ama bunada 6 puan vermek içimden gelmedi. Beni iten bir şey vardı hep okurken, evet kız karakter ilk iki kitapda tam bir kaşar olarak göstermişlerdi, önüne gelen her erkekle flört ediyordu yada yatıyordu. Kendi kitabında böyle bir şey olmadı, bu durumu taktır ettim. AMA tabiki benim amalarım var. Ne Jules nede josh sevdim, karakterler beni etkilemedi. Zaten kızın geçmişi okurken aşırı iğrendim yani devamlı bir kusma efektı yaptım kendime... Bu kitapta hiç öyle başkaları olmasada, geçmişi yüzünden kızdan iliti oldum. Evet geçmiş geçmişte kalmıştır ama bu kızın yaptığı şeyi malesef geçmişte bırakamadım. Josh gelirsek ; ne diyim ki ergenüs bir karakter, hiç bir karakter özelliği yok, tek özelliği doktor olmasııydı benım için. Aralarındaki ilişki cinsel yönden başlıyor ve o sahneleri okurken gerçekten midem bulandı , bu kadar agır smutlar bence romantık kıtaplara göre değil. Neden mi? duyguları yok ediyor, bu kadar p..rn... tarzı cinsel olayları okumak gerçekten nefret etmeye başladım. Tek bir tane aşk ile sevişme sahneleri yoktu, aşklarıda eh işte yani , hissetmedim, boşdu. Bide 588 sayfa nedir yaa , ne yazdı dersenız 300 sayfası seks sahnesiydı. Yazmayacaktım ama gerçekten soruyorum okuyanlara adamın kızı zorla diz çöktürmesi ve kendini tatmın etmesi iğrenç değil miydi? ne kadar kadın karakteri razı olsada gerçekten o sahneler nefret ettim.....Mutlu sonla bitti işte gereksiz sahneler.... Son kitap kaldı, onuda okuyacağım yarım bırakmama özelliğim var malesef Seriye başlamadıysanız asla tavsıye etmiyorum. Gereksiz bir seri ama
Romantik
Çarpık NefretAna Huang · Martı Yayınları · 20232,483 okunma
Yassmannia isimli okura yanıt verildi
Yassmannia
Yaaaa gerçekten böyleyse çok yazık :) çok şişirip durdular bu seriyi şaka gibi