Yavuz ÖDEMİŞ

Yavuz ÖDEMİŞ
@Yavuz98
Olmak ya da olmamak!
Che'nin mektubundan
...Her şeyden önce de dünyanın herhangi bir yerinde, herhangi bir kişiye karşı yapılan herhangi bir haksızlığı daima yüreğinizin en derin yerinde hissedebilin. Bu, bir devrimcinin en güzel niteliğidir.....
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Adaletin gerçekten varsayılabileceği ve gelişebileceği tek ortam demokrasidir.
Bizim mahallenin insanları da arabaları da bellidir. Birbirlerine benzerler. Hepsi yorgundur, emektardır, fakirlik kokarlar, boyaları dökülmüştür, saçları sakalları dağınıktır, eski modeldirler, iki elle tutarlar direksiyonu, direksiyon ekmek kapısıdır.
Üç erkek, akşamüstü ormanda hayallerini çaldı Seher'in. Üç erkek, geceyarısı boş bir arazide canını aldı Seher'in.