Yavuz ÖDEMİŞ

Yavuz ÖDEMİŞ
@Yavuz98
Olmak ya da olmamak!
"Hiçbir şeyi kavrayamadıkları için hiçbir zaman akıllarını kaçırmıyorlardı." 1984, George Orwell
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Cama kafasını yasladı. Yine hayal etti. Hayal etmek kadar güzel bir şey yoktu..
Bir kitabı okurken geçen iki saatin, ömrümün birçok senelerinden daha dolu, daha ehemmiyetli olduğunu fark edince insan hayatının ürkütücü hiçliğini düşünür ve yeis içinde kalırdım.
"Anıların güzel olanları da, kederli olanları da insanı hep hüzünlendirir."
“Şu anda, sana güzel bir söz söyleyebilmek için, on bin kitap okumuş olmayı isterdim" dedi: Gene de az gelişmiş bir cümle söylemeden içim rahat etmeyecek: "Seni tanıdığıma çok sevindim kendi çapımda..." | Oğuz Atay