“Bir kitaptan fazlası” diye bir klişe vardır; işte bu kitap tam onu anlatıyor. Sessiz, sakin, uzaklarda olmak isteyen, yalnızlığı seven kişilerin mutlaka okuyacağı ve okuduktan sonra da önereceği bir kitap. Yazarın olay örgüsünü kurması, karekterler arasındaki iletişimi iyi sürdürmesi ve keyifle betimlemesi okuru dinç tutuyor.
Robinson’un adada yaşaması, Cuma ile birlikte bir şeyler yapması, öze dönüşü anlatıyor. Çok beğenerek okudum ama bitmesine de oldukça üzüldüğüm bir kitap