Xxxx

"Bir insanı tanımanın en iyi yolu, onu susarken izlemektir."
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
İnsanların sözlerini çok takma!
Ne kadar iyi olursan ol, birilerinin hikayesinde hep kötüsündür...
Sözler
Benim dilimi acaba kim konuşuyor!!
Sayfa 5·Kitabı okudu
. Kafamın içi çok bulanık her yerim ağrıyor ateşim var..... öyle sanıyorum ki, hemen uzanmak zorunda kalacağım. belki de her şey çabuk olup biter, belki de bir defa olsun kader bana iyi davranır ve çocuğumu nasıl alıp götürdüklerini görmek zorunda kalmam..... Artık yazamıyorum elveda sevgilim, elveda, sana teşekkür ederim sevgilim.... Her şey, olduğu şekliyle iyiydi, herşeye rağmen.......!
Sayfa 54·Kitabı okudu

Xxxx

, bir kitap okudu
9/10
·61 syf.·
3 günde okudu
·
2021 7. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 266,8bin okunma