. Kafamın içi çok bulanık her yerim ağrıyor ateşim var..... öyle sanıyorum ki, hemen uzanmak zorunda kalacağım. belki de her şey çabuk olup biter, belki de bir defa olsun kader bana iyi davranır ve çocuğumu nasıl alıp götürdüklerini görmek zorunda kalmam..... Artık yazamıyorum elveda sevgilim, elveda, sana teşekkür ederim sevgilim.... Her şey, olduğu şekliyle iyiydi, herşeye rağmen.......!