"tek hissettiğimiz şey acı... Acı olmasa, anlamı bulmak için kendimizi bu kadar hırpalamazdık. Başka türlü ne diye cennet hayalinin peşinden koşalım? Cennet dediğimiz şey acının olmadığı tek yer."
"İnsanlar yaptıkları iyilikleri hep veresiye defterlerine yazıyor. Bir gün çantayı alıp sokağa çıkacaklarını ve bir haciz memuru gibi alacaklarını toplamayı düşünüyorlar. Bu dünyada ya da öte dünyada... Fark sadece zamanlamada... "