Sevmek ve sevilmenin haricinde kalp kırıklıklarıyla dolu, ikinci şansı hakedip haketmediğini anlayamadığım ama sonunda iki insanın birbirine kavuşması ele alan bir hikaye...
“Anlaşılıp anlaşılmayacağımı düşünmeden anlatmayı seçtim ben. Aslında bu bir tercih değildi. Mecburdum buna. Ama şunu anladım ki insan anlattığı kadar değil, anlaşıldığı kadardı. Zira anlatmak seni anlayan biri olduğunda anlamlı oluyordu.”