Misal ki bir bela gelse başına “Allah’tan geldi” dersin, bu derdine çare arayacak olsan “Allah’a gidersin” yani bilirsin gelen de ondan gelir, giden de O’na gider. O verir, O alır...
Kendine hayran bıraktıran bir Fatih Duman kitabı daha okumuş bulunmaktayım. Herşeyin Rabbimizden gelip Rabbimiz tarafından gideceğini gösteren bir kitap.. Altını çizdiğim çok satır, çok satırlar var. Herkese iyi okumalar olsun.
Bir kitap okuyorum.
Öyle mi? Kimin kitabı?
Tanıdığım biri değil.
Ne anlatıyor peki?
Aslında Aziz Mahmud Hüdâyi’yi anlatıyor. Hani şu Üsküdar’da türbesi olan. Ama bir insanı konuşturmuyor.
Nasıl yani? Neyi konuşturuyor peki?
Hikâyeyi nefes anlatıyor. İnsanın nefsi yani.. O konuşuyor.