" Aşk denen şey bazen yürür,bazen uçar;bazen koşar biriyle birlikte;bir başkasıyla ölümcül yürüyüşe çıkar;üçüncüyü buzdan heykele çevirir;dördüncüyü atar alevlerin içine.Birini yaralar;öldürür ötekini.Aynı anda çakıp sönen bir şimşeğe benzer.Geceleyin saklar şafakta zapt edilecek olan kaleyi.Çünkü dayanacak güç yoktur karşısında."
Hani derler ya,Bir kitap okudum,hayatım değişti,hayat görüşüm değişti.Şuan aynı duygular içindeyim.Büyük bir aşk hikayesi okurken,geçmişte yaşanan,basiretsiz,insanlıktan nasibini almamış,hitler vs benzeri kötü insanların,aşağılık siyasetcilerin neden olduğu o olayları öğrenmek,insana hayatı,insanlığı ve kendisini sorgulaması gerektiğini hatırlatıyor...