Hani derler ya,Bir kitap okudum,hayatım değişti,hayat görüşüm değişti.Şuan aynı duygular içindeyim.Büyük bir aşk hikayesi okurken,geçmişte yaşanan,basiretsiz,insanlıktan nasibini almamış,hitler vs benzeri kötü insanların,aşağılık siyasetcilerin neden olduğu o olayları öğrenmek,insana hayatı,insanlığı ve kendisini sorgulaması gerektiğini hatırlatıyor...