Aziz

Aziz
@Yenimezun
Ne yazık ki okumuyoruz;ancak ahkam kesiyoruz.Ne yazık ki bilgi sahibi olanlar bir şey konuşunca da ,"abartma" diye tepki veriyoruz!Dikkat edin,Türkiye'nin son elli yılı ;boş tartışmalar ve çekişmelerle ve halkı bunlarla oyalayarak geçiştirilmiştir.Hele son yirmi yıl,sanki her sorun çözümlenmiş gibi bir türban kavgasına hasredilmiştir.Eğer bir uyanış olmayıp böyle devam ederse,ne yazık ki bundan sonra da böyle olacağa benzemektedir.Niçin? Çünkü kimse bilgilenmiyor.Bilgilenmek isteyen de sadece kendi dogmalarına uygun bilgileri alıyor.Herkes okumadan ahkam kesiyor.Çoğu bilmeden konuşuyor.Okuyan yok ama konuşan çok.Bilgi yok ama kanaat çok! Uğur Mumcu ne kadar doğru söylemiş:"Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olanlar" diye!
Reklam
Turizmle her şey kitleselleşiyor,basitleşiyor ve hatta bayağılaşıyor.Sahte tebessüm ve şarlatanlık gerçek bir kabul ve uyumun yerine geçiyor.Doğuluların Batı'yı benimsemesindeki en endişe verici yan bu.Henüz tam oturamamış bir yaşam biçiminin ticarileşmesi ve yüzeysel uygulanması;değişen toplum yapıları ve kültürde büyük tahribat yapabilir
Tarih

Aziz

, bir kitap okudu
9/10
·304 syf.·
3 günde okudu
·
2017 19. kitabı
İlber Ortaylı
8.7/10 · 1.461 okunma
Galiba İstanbul'dan Taşkent'e Türk toplumlarının ve şehir yönetimlerinin ortak yanı bu:birtakım açıkgözlerin tarihi tahrip etmesine göz yummak.Insanlar bu rezaleti sadece birbirlerine şikayet ediyorlar,ortak önlem yok
Tarih