Gitsem de her yerde biraz vardır
Hatırda zamansız bir plak
Bir otel kapısı biraz istasyon
Vardır o seninle birlikte olmak
Buluşur çok uzaktan ellerimiz
Ve nasıl göz gözeyiz ansızın bir infilak..
Benden gittiğin zaman;
Gerçekten…
Seni ben içtenliğiyle, sevecekler mi sanıyorsun?
Seni, kendince benimseyecekler
Senin kalbine dokunabilecekler mi sanıyorsun?
Yapma sevgilim
Yapma
Senin olmayan kalbine, dokundum ben…