Sinemis

Sinemis
@Yenneferrrrr
Yaşasın ağustos böcekleri .. MESAJ ATMAYIN LÜTFEN!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kaplumbağalar da Uçar
Beni ağlatmayın çünkü gözyaşlarımı silecek ellerim bile yok..
İnsan ve Hayat
Gitsem de her yerde biraz vardır Hatırda zamansız bir plak Bir otel kapısı biraz istasyon Vardır o seninle birlikte olmak Buluşur çok uzaktan ellerimiz Ve nasıl göz gözeyiz ansızın bir infilak..
Şiir
Benden gittiğin zaman; Gerçekten… Seni ben içtenliğiyle, sevecekler mi sanıyorsun? Seni, kendince benimseyecekler Senin kalbine dokunabilecekler mi sanıyorsun? Yapma sevgilim Yapma Senin olmayan kalbine, dokundum ben…