Yeter palta

Yeter palta
@Yeter51
"Olmuyorsa da bir miktar zorladım her zaman. Çünkü elimden geleni yaptım diyebilmek dünyanın en güzel hissi."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
HAYIRLISI diye bir kelime var ki Bütün kaygıları yok ediyor..🙏
"Gitmeden önce kalmak için elimden gelen herşeyi yaptığımı bil"🍂
"Küçük bir mutluluk istiyorum. O kadar küçük olsun ki, İstemesin benden kimse onu..
"Burası Dünya. Ne çok kıymetlendirdik. Oysa bir tarla idi; Ekip biçip gidecektik..."