Neden yalnızca bakıyorsun? Yaşamaya çalış, o zaman gençleşeceksin. Doğanın kapısını istediğin kadar çal, anlaşılır bir şey söylemeyecektir sana, dilsizdir çünkü... Bir tel gibi tınlayıp duracaktır, sen bir şarkı bekleme ondan.
Düşünsenize, insan, yaratıkların kralı, en yüce yaratık olan insan bakıyor onlara, bununla ilgilenmiyorlar bile. Dahası, sivrisineğin biri gelip burnuna konuyor, yiyecek olarak kullanmaya başlıyor onu. Çok gurur kırıcı bir şey bu.
Birçok kuşak hevesle ayağa kalkmış, ama çaresizce savrulup gitmişken, bugün otokrasinin karşısına çıkan kuşağın başına ne gelecek diye merak ediyor insan.