Uzun zamandan beridir gerçek hayatın başlamak üzere olduğu izlemine kapılmıştım. Fakat her zaman yolumun üzerinde bir engel, öncelikle erişilmesi gereken bir şey, bitirilmemiş bir iş, hizmet edilecek zaman, ödenecek bir borç oldu. Sonra hayat başlayacaktı. Sonunda anladım ki bu engeller benim hayatımdı.
Ve böylece ertesi güne başlarız tekrar.
Geçmişin aynı,yerleşik kurallarıyla.
Büyük,şiddetli neşelerden kaçabilseydik
Büyük acılardan da kaçabilirdik.
Yolunu kapatan taşın etrafından
Zıplayıp geçen kurbağa gibi.