Kimseyle hiçbir konuda yarış halinde değilim. Kimseden akıllı, kimseden güzel,
kimseden iyi olma gibi bir iddiam yok.
Kimse için en değilim.
Daha değilim.
Bu devasa iddiasızlığın bana verdiği özgürlüğün hastasıyım.
Çoğu zaman “her şeyi bilen ve sizi yönlendirmeye çalışan” insanın sorunu sizinle değil kendisiyledir. Bu yüzden söylediklerini duyun veya duymazdan gelin ama münakaşa edip öfkenize yenilmeyin. İşinizi yapmaya devam edin, bu durumun sizi rahatsız eden yanını anlamaya çalışın