Fareler ve İnsanlar neden böyle bittin be güzelim. Gerçeklikten kaçmak ve kafamı dağıtmak için seçtiğim bu kitabın beni sandığımın aksine daha çok acı gerçeklerle yüzleştirmesi ironik. Okuyun, okutturun. Etkisinde kalıp, kitap bittikten sonra sondaki sayfaya 5 dakika düşünceli ve dalgın bir şekilde boş gözler ile bakakaldım. Tekrardan okuyacağım bir kitap.