Yüksel

Yüksel
@Yksel19
Keyfime göre okuyorum.

Yüksel

, bir kitap okudu
8/10
·200 syf.·
2026 26. kitabı
Ahmet Ümit
7.5/10 · 15,1bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Yüksel

, bir kitap okudu
6/10
·70 syf.·
2026 20. kitabı
Francis Bacon
6.9/10 · 3.406 okunma
Tolstoy
7/10
·60 syf.··
2026 17. kitabı
Karlı kış gününde soğukta dışarda veya sabah okumak daha bir zevkli gelebilir ben ilk baharda okudum.Tolstoy iyi bir yazar rus klasiklerini sevmişimdir ayrı bir tarzı vardır.Hikayeye gelirsek yani kısa bir kitap o soğuğu hayal ettim zevkli geldi okumak soğuk bir havada balkonda bir bardak çay birazda şeker ile iyi gider yemek içmek tarifi veriyor gibi oluyorum ama bu da benim bakış açım ben her kitabı zevk için okumadım veya şiddetli bir zevk almadım çok profesyonel değilim kendimden çokça bahsetmeyeceğim kitabı değerlendirecek olursam ebedi olarak baştan sona sürükleyiciydi nikitaka ve vasili andreyeviç ve yolun sonuna varacaklarmı yaramayacak mı merakı vardı kısa bir kitap tavsiye ederim.Keyifli okumalar cümlemize...
Efendi ile UşağıLev Tolstoy · Maviçatı Yayınları · 202010,7bin okunma