Ben kimim? Nasıl bir insanım? Hepimiz bu soruları kendimize bazen soruyoruz.
Her insan hayatının bazı evrelerinde kendi öz benliğini bulmak için arayışa girdiğini düşünüyorum. Yaşadığımız coğrafya, içinde bulunduğumuz kültür bizi kendimiz olmanın dışına itebilir ve yazarın tabir ettiği gibi bir “kültür robotu” yapabiliyor. Doğan Cüceloğlunun okuduğum ilk kitabıydı, bana iyi ki okumuşum dedirtti. Kitabı okuduğunuzda eminim ki herkes kendisinden bir parça görecektir. İyi okumalar