Orion

Orion
@Yoldangitmezsinsende
Lise travmalarım
Okullarda Tr edebiyat klasiklerinin dayatılması kadar hiçbişeyden nefret etmedim... Banane yengesini ayartan behlülden. Sırf edebi yazıları tanıyacağız diye dayanılmaz çile... (Sözüm kaliteli yazarlarımızdan dışarı.:)
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Orion

, bir kitabı okumaya başladı
Recaizade Mahmut Ekrem
6.9/10 · 31bin okunma
Sabah beş karalaması
Dışarı çıkıp istanbul sokaklarında delicesine kitap okumak geliyor içimden, Yağmur yağsın, bütün okumayanlar kaçsın ıslanmaktan, sokaklar yağmurda ıslanmanın değerini bilenlere kalsın, Cahillikten temizlensin İstanbul. Yağmur saklasın, yalnız yağmurda ıslanmaktan korkmayanlar anlasın göz yaşımı. Gösterme! Belki kalbimi vururlar; Vurulmayacaksa neden var ki kalp..? -Ben deniz...
Oğuz atay vibe'ı aldım...
Neyim ben şimdi? Zéro. Peki yarın ne olabilirim? Yarın küllerimden doğup yeni bir hayata başlayabilirim! Tamamen mahvolmadan önce içimdeki insanı keşfedebilirim!
Sayfa 167·Kitabı okuyor
Psikolojim serveti Fünun dönemi gibi..