Okullarda Tr edebiyat klasiklerinin dayatılması kadar hiçbişeyden nefret etmedim...
Banane yengesini ayartan behlülden.
Sırf edebi yazıları tanıyacağız diye dayanılmaz çile...
(Sözüm kaliteli yazarlarımızdan dışarı.:)
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Dışarı çıkıp istanbul sokaklarında delicesine kitap okumak geliyor içimden,
Yağmur yağsın, bütün okumayanlar kaçsın ıslanmaktan, sokaklar yağmurda ıslanmanın değerini bilenlere kalsın, Cahillikten temizlensin İstanbul.
Yağmur saklasın, yalnız yağmurda ıslanmaktan korkmayanlar anlasın göz yaşımı.
Gösterme! Belki kalbimi vururlar;
Vurulmayacaksa neden var ki kalp..?
-Ben deniz...
Neyim ben şimdi? Zéro. Peki yarın ne olabilirim? Yarın küllerimden doğup yeni bir hayata başlayabilirim! Tamamen mahvolmadan önce içimdeki insanı keşfedebilirim!