Başlarda biraz sıkılmış olsam da bence güzel bi kitaptı.Ana karakterin yani mahkumun duyguları cok iyi anlatılmıştı o yüzden kitap boyunca bol empati yapıyoruz.Son sayfalarda karakterimizin kızıyla konuştuğu yerler bence kitabın en güzel sayfalarıydı.Herkes okumalı bence kitabı.
"Ayrıca belki de seni çok sevdiğimi söylediğim zaman bu aşk anlamına gelmiyor,sen kalbime giren bir bıçaksın ve ben bu bıçağı daha da saplıyorum işte aşk bu."