Tanrıdan çok şey bekledik. Merhamet bekledik. Cennete kabul edilmeyi bekliyoruz. Zengin olmak istedik. Ondan mutlu olmayı diledik. Bunların hiçbirini bize vermedi. Vermeyecek de! Ama biz hep Tanrıdan bir şeyler bekleyeceğiz. Çünkü yaşadığımız dünyada ne yaparsak yapalım her zaman eksik bir şey olacak. Yanlış giden bir şey olacak. En kusursuz anımızda bile kimi şeyler yetersiz gelecek bir zaman sonra. Her ne yapılırsa yapılsın, Tanrı her zaman eksik olacak dünyada.
Uçurumun kenarına oturdu. Ay arkasında kalmıştı; aşağıya, platonun siyah gölgesine baktı, ölümün siyah gölgesine. Bir adım atması, kendini bırakması yeterli olurdu...