~Öğrenci
~Tarih, polisiye, öykü ve şiir seven bir mütevekkil
*YKS için kitap okuma alışkanlığı kazanmaya çalışan ve hayatın anlamını kitaplarda bulmaya meclup bir okur*
Yine de beni umutsuz sanma, çok umutluyum. Çok şikäyet ediyoruz ama benim zamanımda gençliğin bu kadar potansiyeli yoktu. İşte kolejli bir sürü çocuk vardı; İngilizce öğrenmiş, okulu bitirir bitirmez Amerikaya kaçmış. Şimdi mesela Rusça ve Farsça öğrenenler bile var. Renk renk gençler yetişiyor. Bunlardan yararlanacağız. Bu gençler
öne çıkınca, her yer de birbirine benzemekten çıkacak. Daha dolu dolu bir ülke olacağız. Umudum budur.