~Öğrenci
~Tarih, polisiye, öykü ve şiir seven bir mütevekkil
*YKS için kitap okuma alışkanlığı kazanmaya çalışan ve hayatın anlamını kitaplarda bulmaya meclup bir okur*
Bu kitap okuduğum ilk hikaye kitabıydı. Okurken şunu farkettim gerçekten hep roman okuya okuya nereye kadar aralara böyle muhteşem yazarlarımızdan hikayeler serpiştirmek gerçekten çok rahatlatıyor + bundan sonra baş ucu kitabı olarak hikaye kitabı koymak kanaatindeyim bu aralar. Bunun haricinde Ömer Seyfettin’in yazdığı öyküler gerçekten her biri birbirinden de muhteşem gerek yazarın güçlü kalemi gerek hikayelerin verdiği ana mesajların güçlülüğü okuma zevkini en üst kademede tutuyor. Hikaye aslında tamda okumaya yeni başlayanlar için çok uygun tavsiye ederim. Bende en kısa sürede başka hikaye kitabı okumak isterim. Saygılar. sevgiler…