Ben görmedim kızım görsün, ben yapamadım oğlum yapsın diyen anne babalar. Kızınızın gördüğü, oğlunuzun yaptığı ortada. Kendi geçmişinizi evlatlarınızda düzeltmeyin. Sizin yaşamadıklarınızı yaşayarak mutlu olmalarını beklemeyin.
Ben o yazdıklarımı ancak sana yazabilirdim.
Çünkü şu kainat denen nesnenin içinde en çok sevdiğim yürek, üstüne en çok titrediğim insan kalbi senin göğsündekidir.