Allah beni 3 hakikati öğrenmem için Dünyaya yolladı.
Allah'ın bana söylediği ilk soru şuydu. 'İnsanın kalbine ne hükmeder?' ve anladım ki insanın kalbine sevgi hükmeder. ikinci soru ise 'İnsana ne verilmemiştir ? ' İnsana kendi ihtiyaçlarının bilgisi verilmemiştir. ve üçüncü soru ise 'İnsan ne ile yaşar?' ve anladım ki İnsanın elinde hiç bir şey olmasa bile Allah sevgisi olsun yeter. Yani insan Allah'a inanmadan yaşayamaz.
Tabiki de seni seviyorum ama sırf Allah yarattı diye. Yoksa bir kaşık suda boğar, 32 yerinden bıçaklar, üstünden dozerle geçer, tırnaklarını kerpetenle söker, uzay boşluğuna bırakırdım.
Ama Rabbim işte sabır veriyor.
Senin bir bakışında, ben sanki sol yanımda buluyorum seni, kalbimde atışını duyar gibiyim.
Sanki farklı bir boyutta gibiyiz. Beyaz bir evin kapısında, sanki bir bahçedeyiz. O çok sevdiğin şöminenin başında tutuşuyor ellerimiz.