"Acıyı, susuzluğu, açlığı ve üzüntüyü öğrenmek onların uykularını kaçırıyor, bu yüzden daha rahat döşeklere, daha leziz yemeklere ve daha neşeli dostlara sığınıyorlardı . Dünyaya olan kayıtsızlıkları bazen o kerteye varıyordu ki, kendilerine altın ve gümüşten , zevk ve safadan ,lezzet ve şehvetten bir âlem kurup , keder ve ızdırap fikirlerinin kafalarına girmesine izin vermiyorlardı .