📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitabın ilk kısmı biraz sıkıcıydı.Ama sonra cidden çok etkileyiciydi.Sonu güzeldi ama Tad'in ölmesine cidden üzüldüm.Keşke kujonun kuduz aşısı vurulmuş olsaydı.Kitabı okuduktan sonra köpeklere bakış açım değişti.Her köpek gördüğümde aklıma kujo geliyor.Hala kitabın etkisindeyim.Okuduğum ilk Stephen King romanıydı ve diğer romanlarını da okuyacağım.Kujo'yu okumanızı tavsiye ederim.
KujoStephen King · Altın Kitaplar · 20222,637 okunma