Yaşam öyle çabucak yok edilemiyordu. Kişinin değiştirdiği seyler yok olmadan, o insan ölmüş sayılmazdı. Kişinin yaratmış olduğu etki, hayatta olduğunun tek kanıtıydı. Geriye yalnızca dokunaklı bir an bile kalmış olsa o kişi yok olmuş, ölmüş saylmazdı.