" Sahi , davranışlarını yönetecek ilkeler konusunda özgür müsün ? Eğitiminin nasıl olması gerektiğine sen mi karar veriyorsun? Mutlu ya da kederli , zayıf ya da güçlü, uslu ya da yaramaz, ahlaklı ya da kötü huylu olarak doğmayı sen ki seçtin?
Fakat her şey bir yana, niçin doğdun ki ? Bunu isteyen sen miydin? Bu konuda sana önceden hiç bilgi veren oldu mu ? "