Mine

Mine
@Zamanebook
Söz uçar, yazı kalır. İşte o kalanların peşindeyim. Fikirlerin mücadelesini seviyorum.
Ah Siraç
“Dün bir kere daha hayatımdaki en büyük mucizeyi yaşattın bana. Sana dünyaları versem yetmeyecekmiş gibi hissediyorum. Bir daha kimsenin önünde diz çökmemeye yemin ettim. Sen hariç. Bir senin önünde diz çökerim, bir sana boyun eğerim."
Alıntı
Reklam
-“Bir şeyin de kusurlu olsun,” +“Bendeki birçok şey kusurlu,” +“Bir tek bendeki sen kusursuzsun.”
Alıntı

Mine

, bir kitap okudu
Puan vermedi·336 syf.·
5 günde okudu
·
Okunma: 06 Şubat 2026 20:14
·
2026 11. kitabı
Rina Kent
7.6/10 · 1.148 okunma
8/10
·432 syf.··
Beğendi
·
2026 8. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 30 Ocak 2026 20:16
ZODYAK AKADEMİ: ZORBALIK MI, GÜÇ SAVAŞI MI? Sonunda o meşhur seri Türkçe’de! Uzun zamandır "yabancılar okuyor, biz ne zaman okuyacağız?" dediğimiz Zodyak Akademi raflarımıza girdi. Peki, beklentiyi karşıladı mı? İşte benim ilk kitap analizim: Evrenin Kanunu: "Güçlüysen Hayattasın" Kitapta zorbalık gerçekten diz boyu. Ama dürüst olalım; yazarlar bize çiçekli bir bahçe vaat etmemiş. "Güç her şeydir" üzerine kurulu bir evrende, gökten zembille inen varislerin hoş karşılanmasını bekleyemezdik. Erkeklerin o taht hırsı ve empati yapınca (birazcık!) hak verdiğimiz o öfke... Bu evrende büyü bildiğiniz gibi değil; her şey Burçlar ve Dört Element (Ateş, Su, Toprak, Hava) üzerine kurulu. Karakterler sadece büyü yapmıyor, içlerindeki "spiritüel hayvanı" (aslan, ejderha, Pegasus...) uyandırıp dönüşebiliyorlar. Sinir Katsayımı Artıran Tek Şey: Öğrenciler birbirini yesin tamam ama yönetimin ve hocaların buna çanak tutması beni de çileden çıkardı! Sanırım kızların aileleri geçmişte büyük bir halt karıştırmış, faturayı çocuklar ödüyor. Umut Var mı? Yabancı okurların yalancısıyım; "Asıl olaylar ilk kitaptan sonra başlıyor, zirveye çıkış hikayesi efsane olacak" diyorlar. 9 kitaplık bu maratonda karakterlerin o dipten zirveye tırmanışını izlemek için sabırsızlanıyorum. (Umarım serinin devamı için çok beklemeyiz! ) Kime Göre, Kime Göre Değil? • OKU: Karanlık akademi atmosferini, "enemies to lovers" (düşmandan aşka) dinamiklerini ve uzun soluklu gelişim hikayelerini seviyorsan... • PAS GEÇ: Karakterlerin birbirine fiziksel veya psikolojik baskı uyguladığı kurgular seni çok huzursuz ediyorsa, bu okul seni biraz yorabilir.
Alıntı
UyanışSusanne Valenti · Olimpos Yayınları · 2026362 okunma