nazzlıı

nazzlıı
@Zapkinusal
Ben bir kezinde aklımı yitirdim, ama kendimi yeniden kendi elime geçirdiğimde daha da zor yenilebilir durumdaydım.
Reklam
Haykırmak istediğim çok şey var. Büyük kayıplar yıkacak değil bizi. Açıkça birbirimizle konuşamıyorsak ben ağlamak, bağırarak ağlamak için bahçenin yeşillikleri gerisindeki odama geçiriyorsam, biliyor musun, ne güzel ağıtlar içinde uyuyakalmak?
BENİ düşündükçe büyüyor ağlama isteğim.
"Bu dünyada benim kim olduğuma karar verecek tek kişi ben kendimim, başka hiç kimse değil."
"sana diyorum ki: kendi kurtarıcın, yalnızca sen kendin olabilirsin!"
Reklam