" Sana şunu derim, küçük adam: içindeki en iyi şey için duyuyu yitirdin. Boğdun onu, ve onu kimde görsen katlediyorsun, çocuklarında, karında, kocanda, ananda ve babanda. Sen küçüksün ve de küçük kalmak istiyorsun, küçük adam."
"bakın," dedi. " Benden sadece bir tane var. Sahip olduğum her şey benim. Dağıldığımı, kontrolümü yitirdiğimi, bölündüğümü, sadece bir yarımla, zihnimde yaşadığımı ve diğer yarımın aciz, telaşlı ve panik halinde olduğunu görüp de bunu durduramamaktan nefret ediyorum."
"korku" dedi doktor, "mantığın terkidir, mantıklı süreçlerden isteyerek feragat edilmesidir. Ya ona teslim oluruz ya da onunla mücadele ederiz ama ikisinin ortası yoktur."