Çok üzüldüm. Bu kitap hakkındaki tek yorumum olabilir. Kitap mutlu sonla bitmiş olabilir bazılarına göre ama bence mutsuz sonla biten nadir kitaplardandı. Kitabın kötü karakterine aşık olmak da çabası. Özleyeceğim; Karanlıklar Efendisi'nin ihtişamını, Nikolai'nin muzipliğini, hatta Zoya'yı falan da...
Bence daha iyi bitebilirdi. Sevdiğim karaktere bir şey olmadan sonlanabilirdi...
Sen git o kadar klasikler oku, ödüllü kitaplar oku, işte efendim ölmeden önce okunacak listesini tek tek oku; sonra wattpad kitabına aşık ol! Napabilirim arkadaşlar, aşık olup söyleyememe bu yüzden duygular şelale sürünmeli kitapları çok seviyorum. Aynı durum filmler içinde geçerli. Misal En İyi Arkadaşım Evleniyor. Varsa böyle kitap ve film tavsiyelere açığım.