Z.B Kaya

ESSEYYİD ABDÜLHAKİM ERVASÎ
İstanbuk hakkında derlerdi ki, «- İyiliğin de kötülüğün de en ileri şekli İstanbul'dadır. İyi ve ya kötü, kim ne olmak dilerse İstanbul'a gelsin!»
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
«Hikmet müminin kaybolmuş malıdır, nerede bulsa alır» Hadis-i şerif
Nakşîlik insan üstü insan olabilmenin terbiye ocağıdır.
iskilipli atıf hoca
...Gene unutmamalıyız ki siyasette merhamet yoktur. Kuvvet ve menfaat vardır. Ve nihayet, kuvvetin celbedeceği hürmet ve muhabbet vardır.
iskilipli atıf hoca
Hayret! Örf ve âdet ölçüleri dururken kılığı kanunla biçilmiş ve mecburî kılınmış hangi millet var bu dünyada?..