Senin şehrindeyiz
Senin caddelerinde, sokaklarında, sende
Ucu yırtılmış bir tablo gibi
Tamamlanıyor burada her şey seninle
Ve ben kaçmak
Kaçırmak istiyorum seni kendimle
Ne acımasız ne bencilim değil mi?
Sana sahip olmak uğruna
Belki de tüketmek pınarlarını yaptığım
Bilmesem nasıl bir yüreğin olduğunu
Hiç düşünmem
Geçirdiğim pençelerimi en derin yaralarına
Ama öyle güzel, öyle çocuk ki yüreğin
Seni sana bırakmamak olacak en büyük günah
Ve biz
Yeryüzünün yarım kalmış hikayeleriyiz seninle
Tüm vedaların adıyla.