Gerçekten yazarımızın çok yetenekli olduğunu düşünüyorum. Ciddi manada kitabı akıyor gidiyor. Bu kitabın çok beğendim mahkumum kitabının daha ters köşeeydi. Bu kitabının sonu bence çok tahmin edilebilirdi. Ya da ben çok bu tarz kitap okuduğum için de anlamış olabilirim. Gerçekten eleştirbileceği bir noktaya gelirsek de en sonunda bi ters köşe yapayım diye saçmalanmış gibi geldi bağlayamadım pek ama genel olarak beğendim tavsiye ederim. D KoğuşuFreida McFadden
Kitap bana çok saçma ve aşırı sıkıcı geldi 79 sayfa olmasına rağmen iki günde anca okudum. Kitabın içeriğinde ne bir ders ne bir akıcılık hiçbir şey yok. Belki de dönemine göre iyidir ama okuduğum dönemde evrenselliğini yitirmiş durumda bence. Saçma sapan 2 3 tane çocuğu kuşlara eziyet ederek azat buzat cennetin kapısını gözet diyerek inşalara saçma sapan satıcılık yapan bunuda insanlar almayınca insanlıklarını yitirmiş diyip suç atana bunu meslekmiş gibi insanlar vicdansızmış gibi anlatan asla başka bir meslek yapmayı düşünmeyen mantık hatalarıyla dolu bir kitap birkaç güzel Özü söz olduğu için iki puan verdim yoksa kesinlikle okumanızı tavsiye etmem. VASAT