Kendi topraklarında işgalci güçlerin idaresi altında kalmaktansa özgürlüğü için sahip olduğu her şeyi kaybetmeyi göze alan binlerce insanın öyküsünü anlatan bir uzun hava okuyacaktım o akşam.
Witelson "erkek ve kadın beyinleri karşılaştırıldığında birbirlerinden ne daha iyi ne de daha kötü olduklarını görüyoruz "diyor ve ekliyor: "Ancak cinsiyetler açısından beyinde farklılıklar olduğu da bir gerçek.
Bir insanın kendini inşa etme faaliyeti hiçbir zaman bitmez.Başarının temelinde natamamlık,tam olmamışlık duygusu yatar.Ancak natamam hissedersen daha çok konsantre olur,püf noktası ararsın.Arayışın her zaman devam etmesi gerekir.