"İnsan doğası gereği bilmek ister" der Aristo.Ve biz merak etmez miyiz doğamız neden bilmek ister ? Neyi bilmeyi ister ? Neyin peşine sürükleniriz ve sonunda neyi elde etmek için bunca arayışa, yürüyüşe ve bekleyişe katlanırız ? Sorarız.
İnsanların en zayıf tarafları, sormadan araştırmadan,düşünmeden, kafalarını patlatmadan inanmak hususundaki hayret verici temayülleridir.Dünyadaki yalancı peygamberleri yetiştirmek ve beslemek için en iyi gübre,işte bu bilmeden inanmak için çırpınan kalabalıktır.