Adelaide.. ah kızım salak kızım benimmm. Bu kitap belli bi yaş üstüne hitap etmiyor bence. Benim gibi 35 üstüyseniz, evli çocukluysanız salak bi ergenin aşk hikayesi olarak yorumlarsınız ama 20 li yaşlarındaki kızlara yanlış adamlara aşık olurlarsa hayatlarının nasıl kayacağını anlatan bir kitap bence. Sizi sevdiğini söyleyemeyen, bir görünüp bir yokolan, geçmişi unutamayan, sizi sürekli kıyaslayan kişilerden UZAK DURUN. Aşk birlikte hissetmektir. Ayrıca kitap çok uzatılmış gereksiz bir sürü detay var, Bubsla ilişkisini daha güzel anlatmak varken, Rory’nin gelecekte neler hissettiğini bilmek varken, toparlanma sürecini bilmek varken gereksiz ağlama sahneleri, yok noeldir bilmem ne uzattıkça uzatmışlar. Okuma hevesim de bu boş sahnelerde kaçtı. Övülüp kesin okuyun diyeceğim bi kitap değil ama salak ergen aşkı okuycam derseniz alın okuyun.