Her biri diğerini takip eden ve kendi içinde son derece basit olan bir dizi akıl yürütmede bulunmak aslında hiç de zor değil. Tabii eğer sonunda, ortadaki süreci atlayıp insanlara sadece başlangıç ve bitiş noktalarını anlatırsan gereksiz yere abartılı bir tepki ile karşılaşman da doğaldır.
hani insan en yakınını bile tanıyamaz ya, kendine uzakken. hani insan gülmek ister de, hüznü bırakmaz ya iki elinden. hani insan ölmek ister ya yaşarken. işte öyleyim ben de kendimde değilken...