KİM OLDUĞUM hiç önemli değil, önemli olan kimler gibi olmak istediğim...
Mümkün olsaydı, Hz. Ebubekir kadar fedakar, Hz. Osman kadar adil, Hz. Hamza kadar sert ama mert, Hz. Osman kadar mülayim, Hz. Ali kadar cesur, Mevlana kadar aşık, Yunus kadar karmaşık, Gazali kadar alim, Bediüzzaman kadar minnetsiz, Evliya Çelebi kadar gezgin, Sadi kadar hayalperet, Nasreddin Hoca kadar komik olmak isterdim..