Dil çok önemli. İçinde bulunduğunuz çevreyi dilinizle yırtacaksınız, bu sayede değişik muhitlere gireceksiniz. Dil, insanı kafesinden çıkartıyor. Ayrıca bir tane dil bilmek yetmez. Bir dili herkes biliyor. Elbette öyle 9-10 değil ama en azından 2-3 yabancı dil bileceksiniz ve bunların hakkını vereceksiniz.